Sunday, October 11, 2009

Sahabat, Kamu Indah





jika di beri api,
jika di sua bara,
jika di panah derita,

aku masih berdiri,
aku masih disini,
mempertahankan kamu pada segalanyer,

riang tawa,
tangis sedih,
semua,kite kongsikan,

aku hebahkan pada kamu,
jeritkan pada disetiap telinga kamu,
“jgn hilang dr idop aku,kerana kamu,dan kamu,semua ade dlm memori ini”

masih ad insan seperti aku??
menyayangi teman,
mencintai,dan menghargai kamu,

kite seperti sebuah keluarga,
sanggup untuk segala nyer,
bermatian demi kamu,

hahahaha..
aku hargai semua kamu,

teman,
persahabatan kite utuh,
persahabatan indah ya,
persahabatan kiter ke akhirnyer,

aku harapkan sekali,
pada sahabat semua,
mintak semua,
masih ade ,
walau sudah kiter,
adew hidop masing2 ya,

aku tak sanggup,
hilang kamu,
kerana bnyk kngan kamu ukirkan pada idop aku,

jika kamu hilang lgi,
sudah tiada indah kenangan ini,

jika aku yg jatuh dulu,
dari dunia ini,

teman,
harap sama ya,
kita xkan putus persahabtan ini,

dilangit sane,
aku doakan kamu semua,
bahagia saja dunia kamu,

indah kamu teman,
bahagia kamu sahabat,
aku doakan segala keindahan dan kejayaan,
buat kamu semua,

hingga akhirnya,
kamu tetap bersama aku,
selagi,
nafas aku ada,
kamu,
dan kamu,

sahabat,
tetap teman aku.

No comments:

Post a Comment